2023年2月22日水曜日

John Cougar Mellencamp - We Are The People Lyrics | AZLyrics.com

John Cougar Mellencamp - We Are The People Lyrics | AZLyrics.com
album: "The Lonesome Jubilee" (1987)
(as John Cougar Mellencamp)
John Mellencamp - The Lonesome Jubilee album cover
(Bonus Track on 2005 Re-Release)

ジョン・クーガー・メレンキャンプ Lyrics
"We Are The People" 歌詞


ウィ・アー・ザ・ピープル(We Are The Peop... 


"We Are The People" (ウィー・アー・ザ・ピープル

もしあなたが閉塞感を感じているのなら
私の思いがあなたと共にありますように
もしあなたが黒人で、打ちのめされ、周りに押しやられたなら
僕の思いが届くように
もしあなたの世界が少しタフになったなら
僕らの思いは君と一緒だ
ヘイ、外はクレイジーなのはわかってるんだ
私の思いはあなたと共にあります

[コーラス]
私たちは人々
そして私たちは永遠に生きる
僕らはみんな
そして、私たちの未来は風に乗って書かれている
風に乗って

もしあなたがホームレスの一人なら
私たちの思いがあなたと共にありますように
もしあなたが怖がりで孤独なら
私たちの思いはあなたと共にあります

もしあなたが幸運な人の一人なら
私たちは皆、あそこでは孤独だと知っています
私たちは、誰もが成功しないことを理解しています
だから、私たちの思いはあなたと共にあります

[コーラス]

あなたは自分がリーダーだと思ってる
私の思いはあなたと共にあります
もしあなたが分裂と征服を試みるなら
私たちはあなたたちに対抗して立ち上がる
強者だけが生き残ると知っている
しかし、柔和な者が受け継ぐのだ
だから、もしあなたが紋章を持っているなら、ああ、友よ
それを着ることを提案する

[Chorus]
https://www.azlyrics.com/lyrics/johnmellencamp/wearethepeople.html

John Cougar Mellencamp Lyrics

"We Are The People" lyrics

We Are The Peop… を聴く

Amazon Music (広告)

"We Are The People"

If you're feelin' shut down
May my thoughts be with you
If you're a black man bein' beat down and shoved all around
May my thoughts be with you
If your world's gettin' a little to tough
You know our thoughts are with you
Hey, I know that it's crazy out there
And my thoughts are with you

[Chorus:]
We are the people
And we live forever
We are the people
And our future's written on the wind
On the wind

If you are one of the homeless
May our thoughts be with you
If you are scared and alone
You know our thoughts are with you

If you are one of the fortunate ones
We all know it's lonely up there
We understand that nobody's got it made
So our thoughts are with you

[Chorus]

You see yourself as a leader
May my thoughts be with you
If you try to divide and conquer
We'll rise up against you
We know only the strong will survive
But the meek will inherit
So if you've got a coat of arms, oh friend
I suggest we wear it

[Chorus]



We Are The Peop… を聴く

Amazon Music (広告)

Writer(s): John Mellencamp

0 件のコメント:

コメントを投稿